Náš krycí pes

 
 
U štěňátek je předpoklad silných koster, výborných povah, krásné červnené barvy a pevného zdraví. Jejich předkové jsou Světoví a Evropští vítězové. Ze strany otce se jedná o japonsko americkou krev.
 
                                                otec štěňátek Ari
 
 
_______________________________________________________________________________________________________________________
 

MVP Intercanis Brno

20.06.2010 18:29

Dnes jsme se vydali na výstavu do Brna. Když jsem se dívala na počet přihlášených fen, tak jsem v nic nedoufala. Říkala jsem si, a co, tak se aspoň zúčastníme, třeba bude taky sranda. A taky že byla. Pan rozhodčí Karel Hořák je velice vtipný. Nakonec z 12 přihlášených fen se zúčastnilo 8. I tak sem si říkala, že nemáme šanci. Pan rozhodčí Karel Hořák byl velice nekompromisní, s nikým se nemazlil, objevovaly se i známky jako velmi dobrá a dobrá. Nic méně postoupily jsme mezi první tři a když se rozhodoval mezi první a druhou a blížil se k nám, říkala jsem si, dvojka je taky úspěch. Když k nám dal 1, vykřikla jsem radostí. S tím jsem absolutně nepočítala a bylo to taky na mě vidět. Šly jsme ještě do kruhu o nejlepšího mladého plemene s Ekim Bondem Abides a získaly Junior BOB.

 

V1, CAJC, vítěz třídy mladých